donderdag 25 september 2008

Cheats blokkeren update achievements?

Al sinds ik Spore speel vroeg ik me af waarom mijn ingame achievements niet werden geupdate. En wat blijkt: ik gebruikte 1 cheat; die om in de celfase wat meer DNA te krijgen om onderdelen te kunnen gebruiken.

Net eens een spel begonnen zonder ook maar 1 cheat te gebruiken en zowaar: de achievements worden weer gegeven en geupdate op mijn Sporepedia. Vreemd dat een officiƫle cheat zulke bugs kan veroorzaken, of is dit bewust zo in Spore gezet? Wat ik her en der zo lees op forums is het ook zo dat zodra ik weer een cheat gebruik het krijgen van achievements meteen weer stopt.

Reacties kun je kwijt in ons gastenboek: ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Eens kijken of ik nu ook eindelijk eens een SporeCast kan maken ...

0 reacties: