vrijdag 26 september 2008

Maxis: cheats stoppen behalen achievements


Omdat ik me de laatste 2 dagen toch afvroeg of het gebruik van cheats het behalen van achievements opzettelijk tegenhoudt of dat dit een bug is (zie dit blogbericht) en ik nergens een duidelijk antwoord vond of kreeg heb ik contact gezocht met EA Nederland.

EA Nederland heeft het Maxis team om uitleg gevraagd en die hebben nu bevestigd dat het gebruik van cheats inderdaad het behalen van achievements opzettelijk tegenhoudt.
Anita van EA Nederland:
Ik kan nu ook vanuit de studio bevestigen dat het spelen met cheats inderdaad opzettelijk het behalen van achievements stop zet.

Waarna ik me weer afvroeg of dat alleen zo is voor cheats per spel (lees planeet) of ook voor een cheat als levels -unlock die je ook kan gebruiken zodra je spel gestart is.

EA Nederland heeft nu weer aan de Maxis Studio's gevraagd voor welke cheats dat nu precies geldt dus we houden jullie op de hoogte.

PS: nog een kleine roddel: als het goed is komt het officiƫle Nederlandstalige Spore forum volgende week online.

0 reacties: